2016. június 12., vasárnap

Vatikáni kenyér

Sziasztok! :)
Ismét jelentkezem, most egy kis érdekességgel, finomsággal. Különösen ajánlom azoknak, akik szeretnek sütni! Én megcsináltam, nekem nagyon ízlett, és remélem, hogy nektek is fog! :)
Elvileg úgy kellene megkapnotok a receptet, hogy hozzá jár egy adag tészta is, amit elkészített az, akitől a recepted kaptátok, de én most sajnos tésztát nem tudok nektek ajándékozni, csak a receptet. Nem nehéz elkészíteni!!!

Recept:

Minden nap kell foglalkozni vele és meghozza a szerencsénket. Hát én is így tettem vele, egy héten át minden nap dédelgettem, kevergettem, adtam hozzá valamit. Vasárnapra virradóra pedig meg is sütöttem. Ha valaki kapna ilyet, mindenképp fogadja szeretettel!

A vatikáni kenyér kering a világban! Akkor kerül a kezedbe, amikor valami változást hozhat az életedbe. Soha ne keresd, kutasd a kenyeret, megtalál téged. Titok veszi körül, mert senki nem tudja pontosan mikor indult el útjára. Vatikáni kenyeret ehetsz bármikor, de életedben csak egyszer sütheted meg. A kenyér szerencsét hoz az egész családnak, annak aki törődik vele a héten teljesíti egy nagy kívánságát!

A lényeg az, hogy a kezedbe kerül egy ajándék tészta. Otthagyod a konyhapulton és egész héten törődsz vele - hozzáteszek valamit, megkevered.

A hatodik napon a tésztát elosztod 4 egyforma részre, 1-et megtartasz, a többit elajándékozod a recepttel együtt.

A tészta ne kerüljön kapcsolatba fém tárggyal, ezért műanyag vagy üveg edénybe helyezzük, letakarjuk konyharuhával és egész héten hagyjuk állni a konyhapulton.
  • Hétfő: hozzáadunk 250 g cukrot, de nem keverjük!
  • Kedd: hozzáadunk 250 ml tejet, elkeverjük
  • Szerda: hozzáadunk 250 g lisztet, ne keverjük!
  • Csütörtök: a tésztát megkeverjük reggel, délben, este
  • Péntek: hozzáadunk 250 g cukrot, 250 ml tejet, 250 g lisztet, elkeverjük
  • Szombat: megkeverjük és 4 egyforma részre osztjuk
  • Vasárnap: A megmaradt adagba teszünk 250 g lisztet, 250 ml tejet, 250 ml olajat, 3 db reszelt almát, fél tábla csokit darabokra törve, 2 marék vágott diót, 1 marék mazsolát, fél tasak sütőport, fél kiskanál szódabikarbónát, fél kiskanál fahéjat, vaníliás cukrot. Összekeverjük!
    Sütőpapíron sütjük, vigyázni kell rá, mert nagyon gyorsan megsül! A kész kenyeret nem szabad hűtőbe tenni!
    Vasárnap vagy hétfőn odaajándékozzuk a 3 adagot! A kész tésztát tilos hűtőbe tenni!
Jó étvágyat hozzá! :) Jelentkezem, amint lesz új ötletem!

Puszi, ~E

2 megjegyzés:

  1. Szia!:) Nem bantasbol meg ilyesmi, de ez a recept egy akkora baromsag hogy az mar faj! Es ha megsutom 2-szer akk mi tortenik?! Az egvilagon semmi. Aki ezt kitalalta az nm volt normalis!
    Egyebkent recepteket szivesen rakhatsz fol, mrt imadok sutni~fozni!^^

    Puszi~Lili❤-❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Ez egy babonás dolog, kinek mi, néha jó hinni az ilyenekben. :) Én is szeretek sütni-főzni, amint lesz valami nagyon jó receptem, kiteszem!
      Puszi, ~E

      Törlés