2015. december 18., péntek

Emlékkönyv, avagy a tökéletes ajándék karácsonyra

Sziasztok! :)
Megérkeztem a második kreatív bejegyzésemmel. Köszönöm szépen az 5 feliratkozót, és örülök, hogy tetszett az első kreatív ötletem! :)
A címben láthatjátok, hogy emlékkönyv, ez azonban nem a hagyományos emlékkönyv. Én a legjobb barátnőmtől kaptam ilyet a 16. születésnapomra, és nagyon örültem neki. Mivel hamarosan itt a karácsony, ez szerintem egy tökéletes ajándék a barátnőd, barátod, testvéred vagy akár szüleid számára.
Szóval a barátnőm leírt ebbe a kis könyvbe mindent, ami velünk történt, és még rajzolt is hozzá. Ez azért jó, mert örökre megmarad, és akármikor belelapozok, mosoly jelenik meg az arcomon. Ha már nincs semmi ajándék ötleted, szerintem ennek bárki örülne, és nem is nehéz elkészíteni! :)
Akkor kezdjük is:

Ami szükséges hozzá:
  • egy kemény kötésű, sima vagy vonalas lapú könyv
  • toll, filctoll, vagy ceruza
  • színes ceruza

A könyv elejére írd föl, hogy
Emlékszel, amikor...




A következő oldalra írj pár sort ahhoz a személyhez,
akinek szeretnéd ajándékozni a könyvet!



A következő oldalra írd le, hogyan ismerted meg az illetőt!



Végül pedig minden oldalra írj egy számotokra
emlékezetes történetet pár mondatban, rajzolj is hozzá,
vagy ha akarsz, esetleg képeket is ragaszthatsz!
részletek az enyémből:










Remélem, hogy tetszett az ötlet, hasznát veszitek és örömet tudtok vele okozni valakinek! :) Hamarosan, addig is kellemes szünetet!

Puszi, ~E

3 megjegyzés:

  1. Úúúristen, ezzel most tökéletes ötletet adtál, hisz' fogalmam sem volt, hogy mit adjak karácsonyra a BFF - emnek! Nagyon szépen köszönöm! :) <3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó és sikert aratott a barátnőm örült mert most adtam neki oda a szünetet Londonban szoktam tölteni ezért adtam most és sírt rajta.
    Köszi

    VálaszTörlés
  3. De joo! Ugyes a barinod nagyoon!^-^❤

    VálaszTörlés