2015. december 12., szombat

One Direction mappa

Sziasztok! :)
Nos, két nap alatt 3 feliratkozó, és 237 oldalmegjelenítés gyűlt össze, ami szerintem azért nagyszerű, mivel még csak egyetlen egy bejegyzés volt. Hálás vagyok nektek, feliratkozóknak, hogy bíztok bennem, és már az előtt követni kezditek a blogot, hogy bármit mutattam volna! És köszönöm a kommentes visszajelzéseket is! :)
Itt az első kreatív bejegyzésem. Nagyon remélem, hogy tetszeni fog nektek! Ez a mappa nekem már elég régóta megvan, és mindig gyűjtöm benne az újabb dolgokat. Természetesen a One Directionön kívül is bármilyen témát választhattok, mondjuk divattal vagy főzéssel kapcsolatban!
Akkor kezdjük is:

Ami szükséges hozzá:
  • mappa
  • körömlakk
  • körömlakklemosó
  • fülpiszkáló
  • olló
  • egy újság, amiből kivághatsz cikkeket
  • ragasztó
  • papír
  • színes ceruza vagy filctoll


Első lépésként körömlakkal írd fel a mappa elejére, hogy One Direction!
(vagy mást, amivel kapcsolatban a mappát készíted)


Ha esetleg kissé elfolyt, és ki szeretnéd javítani,
fogj egy fülpiszkálót, tegyél rá körömlakklemosót,
és javítsd ki a körvonalakat!



Egy újságból vágj ki egy vagy több számodra szimpatikus cikket...


...ragasztózd be a hátulját...


...és végül ragaszd fel tetszés szerint egy papírlapra!
Filctollal vagy színes ceruzával is díszítheted.


A papírokat tetszés szerint pakolhatod bele a mappába.
Itt van néhány oldal az enyémből:













Remélem, hogy tetszett! A véleményeteket nyugodtan írjátok le kommentben! :) A következő kreatív bejegyzést jövőhéten hozom.

Puszi, ~E

6 megjegyzés:

  1. Nagyon,király(szeretem ha valami One Directionnal kapcsolatos szóval így még jobban tecet) várom a következő kreatív ötleted :D

    VálaszTörlés
  2. Wow, tök jól néz ki! :) Nekem nagyon tetszik az ötlet, szerintem megcsinálom, ha lesz két szabad percem! ;) Annak pedig külön örülök, hogy nem féltél One Direction - ös példát hozni! :)

    Sok puszi, Rose

    VálaszTörlés
  3. Ez de jó ötlet! :) Még az is lehet, hogy a téli szünetben csinálok magamnak egy ilyen mappát, csak nem 1D lesz benne, hanem BVB. Már el is képzeltem, hogy fog majd kinézni *-*
    Köszi az ötletet :)

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Ne haragudj, hogy itt zavarlak ilyenekkel! De tegnap kaptam egy üzenetet, hogy megkérdezés nélkül felteszik az egyik történetemet wattpadra, írtam a felhasználónak, hogy szedje le mert nem adok rá engedélyt de nem igazán érdekli a dolog. A lényeg, hogy megtaláltam nála a te előző történeted is, a Dark Secrets című blogodat sajátjaként tüntette fel. Nem tudom, hogy tudtál-e róla vagy sem, de ha esetleg ismernéd a felhasználót nagyon hálás lennék, ha írnál valamelyik blogomon, hogy hol érem el.

    Itt megtalálod : https://www.wattpad.com/user/GiziiJeydon

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nem tudtam, és köszönöm, hogy szóltál. Viszont nem ismerem a felhasználót, de ha el tudom őt valahol érni, szólni fogok!

      Törlés